Adams Plated Sneaker

2014



 
Lagom till våren börjar så skulle jag verkligen vilja klicka hem ett par sneakers, speciellt något par från Jeffrey Campbell eftersom jag tycker att de flesta av deras skor är helt fantastiska. Jag äger ett par gråa Lita Spike och ett par svarta Puffers - så varför inte låta dessa Adams Plated Sneaker bli mitt tredje par?! Ska verkligen försöka spara ihop till ett par nu framöver, de ligger på ungefär 1300 svenska kronor och sen såklart frakt + tullavgift på det. Skorna finns även i blått, vilket är riktigt coolt - men tror jag satsar på svarta eftersom de passar till allt!
 
Hur som helst, annars så har jag gått och blivit sjuk igen vilket är lite segt. Kände av det redan i början av veckan, sedan bröt det ut lagom till skolan började igår. Stannade hemma igår och sov precis hela dagen, blir hemma idag igen för att förhoppningsvis bli frisk tills imorgon. Varför i hela friden blir jag sjuk så mycket nu för tiden?!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?