Viking Line Cinderella

2014



 
Som jag nämnde igår så var jag och familjen iväg på en kryssning med Viking Line lördag till söndag, vilket var riktigt trevligt - speciellt när jag inte ser familjen så ofta under sommaren nu. Det som gör mycket av resan, är såklart alla buffer med all god mat - slår vad om att jag inte är ensam om att tycka så? Haha pensionärvarning kanske?! Nej men trots att vi i stort sätt bara åt på fredagen, så spenderades söndagen till stor del bara utomhus uppe på däck, då det var helt vindstilla med världens stekande sol - underbart. Jag fick även med mig en del saker från Tax Free'n som jag självklart visar någon dag under veckan. Hur som helst, hade iallafall en riktigt trevlig helg med familjen som jag kommer att leva väldigt länge på!
 
Idag var det jobb mellan 09.00-17.00 som vanligt och efter det så stack jag och Nike iväg till Kista för lite kvällsshopping - vilket blev riktigt lyckat med tanke på den lilla tiden vi hade på oss där inne i gallerian innan stängning. Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara och sedan blir det antagligen att gå och lägga mig för att ladda upp inför jobbet imorgon. Det gäller verkligen att vara fullt utvilad för att kunna göra bra ifrån sig har jag märkt, så det är bara att se till att vara det med andra ord! ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?