In one week

2014



 
Nu är det inte alls långt kvar, vilket känns riktigt bra men samtidigt lite smått nervöst/spännade om jag får säga det själv. Om 1 vecka har jag precis bosatt mig i Sthlm för att sedan spendera hela min sommar där med ett heltidsjobb som jag är helt hundra på att jag kommer trivas med - vilket jag verkligen ser fram emot. Inte nog med att ha ett heltidsjobb, som är otroligt bra för erfarenheten och ekonomin, så kommer jag att vara bosatt i samma stad som flera nära vänner vilket inte kan bli annat är underbart. Jag ser inte det här med att jobba heltid under sommaren som ett problem, utan jag ser det som ett perfekt tillfälle för att utvecklas och växa inom sig själv, skaffa mer erfarenhet, tjäna pengar och förbereda sig inför när det gäller att gå ut i arbetslivet "på riktigt" efter studenten nästa år. Med andra ord så ser jag fram emot min sommar väldigt mycket och vet att den kommer att bli riktigt bra och lärdomsrik. ♡
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?