New in - sandals

2014



 
Passade på att åka hem till Dalarna över midsommar, så igår var jag ner och hämtade ut dessa två par nere på posten som hade legat där och väntat på mig och mitt ID ett tag - hur fina?! Mina favoriter måste vara de leopardmönstrade vilka kommer bli stora favoriter i sommar.
 
Som jag nämnde, så åkte jag hem över Midsommar för att fira - men som blev ändrade planer. Har inte känt mig på topp alls under veckan och har dragits med världens hosta och halsont på det, så igår åkte jag in till Vårdcentralen för att kolla upp det och det visade sig att min sänka var för hög, dvs - att jag har virus i kroppen. Midsommarhelgen för min del blev/blir att ligga och vila i hopp om att bli frisk nog till veckan, åka tillbaka till huvudstaden och ta nya tag! ♥
 



MATILDA

http://matildays.se

så fina :D

Svar: Åh tack!! :D
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?