Oh Happy Day

2014



 
Hela den här veckan bär på otroligt mycket stress kring skolan, men idag har det varit en otroligt bra dag om jag får säga det själv. Jag började min dag med ett prov i kommunikation, som gick så mycket bättre än förväntat vilket alltid är lika härligt? Inte långt efter det, ringer min telefon lagom under håltimmen där det på andra sidan linjen är företaget jag var på arbetsinterju hos för några dagar sedan. Gissa vad? Jag fick jobbet! Personligen så tyckte jag att intervjun kändes riktigt bra, och det verkar som att det var precis det den gjorde också, efter alla positiva kommentarer jag fick höra. Jag kan inte annat än att känna mig riktigt taggad, välkommen och förväntansfull med att arbeta hos ProVoice i Stockholm under den här sommaren efter alla bra intryck jag har fått.
 
Inte nog med det, några minuter efter det fick jag förfrågan att arbeta som eventpersonal för ett speciellt event några kommande dagar fram tills sommarlovet vilket ska bli riktigt roligt. Jag blev för inte så länge sedan eventarbetare hos OneMotion, så det här blir mitt premiärarbete hos dem vilket bara det ska bli spännande. 
 
Med andra ord så har min dag varit riktigt bra och öppnat upp en hel del olika, nya dörrar. Det gäller verkligen att ge allt, bestämma sig för att det ska gå - så blir chansen genast större att allt ska gå som du vill. Nu ska jag ta och skriva klart en spanskaupsats och sedan försöka hinna ner till gymmet en sväng. ♡
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?