Kanelbullens dag

2014



 
Som ingen av er antagligen inte har missat, så var det kanelbullens dag igår - lite bättre än vanliga dagar. När jag ändå var hemma, så passade jag och mamma på att baka hemgjorda bullar tillsammans. Jag fick idéen att även pryda dessa bullar med rosa pärlsocker, precis som majoriteten av bullarna i butikerna - vilket fungerade utmärkt tillsammans med karamellfärg. Hur fina?!
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att planerat inför den kommande veckan, klickat hem lite saker inför hösten/vintern (visar senare!) samt spenderat lite tid nere i gymmet. Imorgon drar förberedelserna inför skolans FN-rollspel igång, vilket innebär att jag missar min 4 timmars långa sovmorgon och måste på föreläsning istället. I nuläget känns det väl sådär, imorgon bitti lär det kännas fruktansvärt - men under kompensationen vi kommer få senare lär det kännas riktigt bra skulle jag gissa på. Hur som helst, nu blir det att koppla av och ladda upp inför veckan!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?