Back from Turkey

2014



Topp, Cubus // Shorts, New Look
 
Det här med att hålla i bloggandet borta i Turkiet var inte det lättaste jag har gjort (eller ja, gjort och gjort) eftersom det var så pass dålig internetanslutning och tiden som knappt räckte till. Nu är jag iallafall hemma efter helt klart en utav mina roligaste resor någonsin. Förutom att bara ligga vid poolen på hotellet, hann vi även med shopping, water rafting(!), båttur, besök på stränder - vilket det kommer att komma upp inlägg om under dagarna framöver!
 
Idag ska vi ha gäster över på middag, så innan dem kommer hade jag tänkt försöka hinna med att både träna och fixa med mitt rum. Som jag berättade förut har mitt rum hållt på att renoveras, men eftersom jag var i Sthlm hela sommaren så hade jag inte möjlighet att inreda det - vilket det är det jag ska börja med nu! ♡
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?