Bodrum Beach

2014



 
Stranden vi hade några hundra meter nedanför hotellet var riktigt härlig - bra omgivning, gratis solstolar och klart vatten. Inte helt hundra på vad den hette, utan har för mig att det bara var "Bodrum Beach" som den kallades för. Längs stranden fanns massor av butiker, fik och restautaranger som sträckte sig i någon kilometer skulle jag tro. Passade även på att göra en hennatatuering vid stranden en dag, mitt stjärntecken i kinesisk stil tror jag - riktigt fint blev det.
 
Jag ligger några dagar efter, eller ja - väldigt många dagar efter med inlägg från resan. Det har varit ganska så mycket den här veckan, skolan har varit väldigt stressig och dessutom har jag inte mått så bra - inte världens bästa kombo så att säga. 
 
Idag har jag varit ute och övningskört för det mesta, passade på medan det var bra väder och faktiskt, så gick det bättre än väntat. Jag ska även försöka hinna spela in mitt sommarprat lite senare, vilket måste vara den roligaste skoluppgiften hittills - att få göra sitt eget sommarprat utifrån ett helt valfritt ämne. Det är sådana uppgifter jag verkligen gillar att göra, hela proccesen - idé fram till slutresultat. 




Madde

Gratis solstolar?! Det är riktig lyx. Vad härligt det ser ut!!
Du är stark Elin :)

Svar: Verkligen - superhärligt var det!! :)Åh men tack fina du
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?