Bokat och klart!

2015



 
Som ingen säkert har ungått att missa, så bestod den här veckan av påsklov för oss här uppe. Jag kan inte annat än säga att det har varit otroligt skönt att varit ledig och faktiskt ha lov under själva veckan och därmed bara jobbat under helgerna - ibland behövs det också!
 
Hur som helst, började den här helgen på ett riktigt bra sätt genom att i fredags boka flygbiljetter till Tyskland i maj, för att hälsa på min kompis (läs: mer som min storasyster) Leonie som bor där! Det blev bokat ganska spontant faktiskt, men eftersom jag allmänt är så pass spontan som jag faktiskt är, var det inte direkt till förvåning! Jag ser fram emot resan så, så och så himla mycket, att få rå om min vän en hel helg känns nästan ofattbart? Inte nog med det, att det är en av mina allra bästa vänner vi pratar om dessutom, gör allt ännu mera underbart? Vi har redan planerat en hel del och som det ser ut nu kommer det inte finnas mycket tid för sömn (läs: ingen alls) men vad gör det?! Den här guldvärda vänskapen är bland det mest värefulla jag någonsin har ägt och jag har inte ord för att tacka Taylor tillräckligt mycket för att vara största anledningen till den. Distansvänskap har ju sina nackdelar just med tanke på distansen, men när man väl får ses - då är det värt allt i världen och lite till! 27 days to go until tears of mascara at the airport!
 
För er som känner mig väl, vet antagligen att jag är riktigt flygrädd - så tanken att jag ska sitta på ett flyg helt på egen hand gör mig lite.. nerövs? Jag älskar verkligen att resa och har nu tre länder inklusive Tyskland att besöka inom loppet av två månader, med andra ord - något som kommer att medföra en hel del flygande vilket såklart känns lite sådär?! Men det går förhoppningsvis bra!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?