NOCCO 10/10

2015



 
Det allra bästa med påsken måste väl ändå vara alla lediga dagar som den medför? Jag menar, både idag och imorgon skulle varit skoldagar om nu inte dem hade varit röda dagar? Det bästa med det här lovet, är att jag faktiskt kommer att få känna känslan av att ha just lov eftersom jag inte kommer att jobba alls lika mycket som jag brukar göra annars under mina lov. Ni som känner mig, vet att jag gillar att ha mycket igång (därmed också jobba) men det har slagit mig den senaste tiden att det nog ibland kan vara bra att ta det lite lugnt också?
 
Hur som helst, testade dycken NOCCO för några dagar sedan och blev genast totalt fast vid den?! Inte nog med att smakerna är hur goda som helst, innehåller den massor av aminosyror och vitaminer. Det vill säga, jag rekommenderar absolut den här drycken. 10/10 med andra ord. Håller ni med?!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?