Advent Calendar

2015



 
Ok - men vem kommer inte ihåg 'presentadventskalendrarna' som ibland förkom under barndomens jular? Det här året, tog jag tillsammans med mina vänner Chloe och Leonie "tillbaka dem till liv" och har tillsammans, från tre olika länder, gett varandra en varsin så kallad presentadventskalendrar. Vi köpte 12 presenter var till vardera person, så gällande min kalender (som ni ser på bilderna ovenför) står Chloe för 'even numbers' och Leonie för 'odd numbers' vill säga. Jag har hittills fått en chokladren, en "trinkschokolade ruhr mich vollmilch" (förstår absolut ingenting) som är en sked med en fin chokladbit runt om, som man har i varm mjölk samt ett doftljus från Yankee Candle. Jag vet inte, men det är bara så himla mysigt och roligt på något vis?! Speciellt när jag har dem så långt ifrån mig? Världens finaste vänner har jag, end of story. 
 
Hur som helst, idag är jag ledig - så passar på att julstäda, skriva julkort och allmänt ta det lugnt, ikväll ska jag och mamma även på ljusparty hos min moster - ska bli väldigt mysigt! För en gångs skull, är min julkänsla på topp och har varit det sedan någon vecka tillbaka faktiskt - jag kan knappast vara ensam om att tycka att tiden innan jul är så mycket bättre än själva julafton?
 



Anonym

SKRIV DIN KOMMENTAR







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?