Cancerkompisar.se

2015



 
Som ni antagligen har märkt genom andra sociala medier, har jag tagit på mig att bli bloggare hos organisationen Cancerkompisar och idag drog jag igång genom att skriva mitt första inlägg i form av ett introduktionsinlägg om mig. "Mamma & den där jävla bröstcancern" är namnet på min blogg och den hittar ni på deras hemsida under kategorin Bloggar tillsammans med ett flertal andra. 

Jag kommer att driva denna blogg eftersom jag vill vara med och göra skillnad, att andra som går igenom samma sak förhoppningsvis ska få det lite lättare, genom att läsa om min historia och därmed inte känna sig ensam. Bloggen kommer att innehålla allt från mina händelser, personliga råd, min förståelse och framförallt, mina bevis på att hopp finns. Tillsammans gör vi skillnad, eller hur?
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?