MM Sports

2015



MM Sports
 
Om jag har varit väldigt upptagen den senaste tiden? Ja, det skulle man kunna påstå och kommer därmed också vara min ursäkt till varför jag inte har synts till här de senaste månaderna. Det har varit jobb x 3, skola och plugg, influensa och lite andra problem, som har kommit ivägen så att säga.
 
Hur som helst, gör en så kallad 'comeback' men ett litet inlägg om vad beställde hem från MM Sports för någonvecka sedan. Har varken hunnit testa handskarna eller peanut butter cupsen än eftersom jag råkade ut för en riktigt dryg influensa.. Men snart så!

Annars? Just nu är det fullt upp i skolan, med jobb, inför studenten samt den så kallade roadtripen inte många dagar efter det - mer om det senare! Nu ska jag hälla i mig några koppar kaffe för att sedan försöka få klart ett religionsarbete som jag håller tummarna kan lämnas in imorgon!









 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?