October 15th

2015



Från min lilla fotostund jag hade tidigare i veckan
 
Halloj där i höstmörket! Det är galet hur fort framåt det går nu - trädet ser idag, två dagar senare, inte alls ut sådär utan är helt lövlöst? Det vill säga, snön är härmed välkommen att komma och ljusa upp allt här ute! Hur som helst, jag har precis kommit hem från jobbet (Ur&Penn) som idag var ganska lugnt så det blev en hel del gjort (heja heja!) - är otroligt lyckligt lottad som har så himla bra jobb och suveräna kollegor!?
 
Vad som mer ska göras idag? Inte mycket, beställde nyss en iPhone 6s (då min nuvarande 5s håller på att trilla isär) som jag ser fram emot - passade nämligen även på att ta 128GB istället för 64GB, som jag har just nu, då jag tydligen dokumenterar varenda liten sekund av mitt liv som det ser ut just nu? Nej, men lite extra minne skadar såklart aldrig! Jag kommer dessutom att byta abonnemang från Telia till Tele2 och Telia-snubbens sista ord i telefonen var "Snyft...nu blir det ett svikande hejdå antar jag" (läs: på norrländska dessutom) men ja, han var inte ledsen nog för att få mig att stanna kvar (trots den norrländska dialekten) tyvärr, Telia. 
 
Ha det så bra och enjoy det här (till början höst-inlägget) som trots allt, 89% nu handlar om iPhone/Telia/Tele2 - aja tanken var iallafall god. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?