road trip songs

2016



i en amazon någonstans i...skattungbyn?
 
Jag vet inte, men av någon anledning så är våren min absoluta favoritårstid? Visst, det brukar låta sådär från mig vid varje övergång kring årstiderna, i admit that, men jag har nog faktiskt bestämt mig nu om man säger så? Hur som helst, mini-roadtrips må vara bland det bästa att hitta på, speciellt under våren, så tänkte tipsa om mina topp fem låtar för just sådana tillfällen - för visst blir bilresan ca. 1000 gånger bättre av rätt sorts musik? 
 
1. "Best Day Of My Life" - American Authors
2. "Looking Up" - SafetySuit
3. "Ran Off In The Night" - Echosmith
4. "On Our Way" - The Royal Concept
5. "Up" - Olly Murs
 
Så - lägg till dom i spellistan på direkten vetja! Nu bär det för min del snart iväg mot jobb och efter det, får vi se vad som ska ta och hittas på! Mvh, överflöd av energi som vanligt - men vad gör det? 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?