Bergen

2016



 
Hejsanhoppsanhallå! Det var längesedan någon update här, har haft fullt upp och sedan en dator som har krånglat ur tålamodet mitt totalt? Haha! Hur som, för 2 veckor sedan var jag iväg till Bergen, Norge för att fira Silje's kommande födelsedag! Förutom det, så spenderade vi ett x-antal mil med sing-alongs i bilen, heads up spelomgångar, tacokvällar, osv osv...det var verkligen hur roligt som helst, norgeresor never let u down, kan jag då säga utan tvekan! På tal om staden i sig, så måste det nog vara en av dom finaste städerna iallafall i Norden? Speciellt hur husen är byggda på bergen och i dom så kallade dalarna osv? 
 
Tillbaka till nuet, så kom jag hem från jobbet för någon timme sedan och ska snart dra mig ner till Emma...om man nu tar sig så långt, snacka om snöstorm/kaos som pågår just nu? 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?