Mornin'

2016



 
Godmorgon! Startade dagen med en välbehövlig sovmorgon och inte minst, en supergod variant av chiapudding jag testade på att göra igår innan jag gick och la mig. Förutom det vanliga, 2 msk chiafrön samt 2 1/2 dl osötad mandelmjölk (som jag alltid brukar köra på) så värmde jag dessutom lite mango och jordgubbar i mikron och blandade sedan i, innan det for in i kylskåpet över natten. Hade även på lite mer mango nu innan det var dags att äta den. 8/10 får det, lite "vattnigt" på grund av frukten, men det smakade verkligen hur gott som helst - speciellt den del frukt som fick vara i under natten - värt att testas!
 
Veckan har hittils inte bestått av något speciellt, mer än jobb, och nu ska jag fota lite, innan det blir iväg för jobb på KappAhl. Idag märks det även hur mycket ljusare det börjar bli ute, överlag, vilket är så skönt?! Nästa månad vid den här tid klassas det enligt mig som vår - längtar! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?