London

2016



 
Ok - sisådär en vecka senare, tänkte jag att det var dags med en liten update från min senaste resa till London bc den lilla resan var utan tvekan en av mina favoriter hittills! På söndagsmorgonen, for jag iväg till Arlanda för att sedan på eftermiddagen, hoppa på planet. Landade runt 18-tiden och när jag förväntades se Lara stå ute i väntsalen och vänta på mig så ser jag dessutom en annan vän, vill säga - Crystal stå där, som hade åkt med dit bara för att överraska mig, och snacka om att jag blev överraskad?! (Note: Har inte sett någon av dem sedan juni förra året) Trots all kaos med tunnelbanorna, så tog vi oss tillslut hem till Lara och hela kvällen spenderade vi tillsammans med Lara's hennes klasskamrater! 
 
På måndagen, åkte jag ganska tidigt från Lara för att sedan möta upp mina norskar, först Kristina och sedan Silje, som jag dessutom var och hälsade på veckan innan i Oslo (då Kristina fyllde 22 - oohooo) men trots det kändes det som att jag inte sett dem på månader as well?! Dagen spenderades på stan, med lite shopping, fotografering, middag inne i en djungel (bokstavligt talat) och sedan med "heads up" och favoriterna själva.
 
Tisdagen, så åkte vi iväg ganska tidigt för att möta upp en hel drös med vänner som kom från alla olika håll och kanter, vill säga vi var ungefär 10 personer när alla hade kommit. När alla var samlade, åkte vi ganska direkt iväg dit där Rachel Platten's spelning ägde rum och körde middag på ett Nando's precis i närheten. För att sammanfatta det jag och Georgia beställde så skulle man väl kunna säga att det var sötpotatis med actual seeds(?) och så vidare, men varför vara mainstream med maten sin? Efter ett flertal timmar i kön, tillsammans med ytterligare fler vänner som redan var där och som jag mestadels inte träffat sedan juni förra året, så var det dags för solstrålen Rachel och JÄKLAR VAD GALET BRA spelningen var?! Wow. Lite kort, men högt över förväntat! Det var ungefär bara 300 platser där inne, så att man kände 10% av hela publiken lät ju ganska roligt att säga? Haha! 10/10 måste jag ändå säga att spelningen får! Efter det, hade jag, Silje, Kristina, Georgia, Yasmin och Lauren världens sleepover, vilket var så himla roligt trots att jag däckade alldeles för snabbt?
 
Det första vi gjorde på onsdagen, var att äta frukost på något ställe vid Oxford Street och efter det, hade vi världens photo session ute på gatan och inne på Urban Outfitters i deras photo booth maskiner. Det tog sin lilla tid, så efter ett tag började jag bege mig på Heathrow och det tog väl även sin lilla tid det med. Totalt tre självmordsförsök på tre olika ställen längst vägen dit (inklusive någonstans på rälsen längst där Heathrow express tågen går) vilket gjorde att trafiken var helt off cirka överallt? Inte nog med att jag och tre andra random personer jag sprang in i på Heathrow fastnade i trafiken med taxin vi akut fick tag i samt att mitt plan var inställt och jag bokades om för nytt - men annars så gick resan hem galant I guess!? Haha! Aja, bara nyttigt att vara med om lite så kallad kaos ibland!
 
Hur som helst, hade världens bästa dagar tillsammans vännerna mina och jag hade gjort vad som helst för att spola tillbaka tiden några dagar och vara med om dagarna igen! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?