NYC ♔

2016



Bilder, WeHeartIt
 
"Of all the books in the world, the best stories are found between the pages of a passport" - Unknown
 
Ja, som bilden förmodligen redan avslöjat så var den spontana resan som bokades, en resa till ingen annan stad än...NEW YORK! Jag är verkligen så galet spänd på denna resa, då NYC har stått på min så kallade bucket list ett bra tag nu?! Den 21a augusti bär det av och mitt resesällskap blir min vän och kollega Josefin, så vi kommer att satsa på sevärdigheter, jobb, shopping samt....mat? Jajemen! Jag har besökt själva USA en gång tidigare och det var LA år 2012 - så det ska bli otroligt roligt att äntligen besöka en stad på Östkusten nu!

Har ni några tips på vad vi inte får missa när vi väl är där? Sevärdigheter? Upplevelser? Restauranger? Ja, you name it - ös på med tips vetja!
 



jessy

http://jessygunnarsson.com

Åh, skulle med vilja åka dit!

- Ja, men gillade tyvärr inte den så mycket! Håller mig till päron hihi


Julia

http://juliasvenssons.se

Så sjukt fina bilder!
sv: Åh vad glad jag blir! På bilderna är mitt hår lockat! Kram







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?