Summerburst 16

2016



Min arm som bjöd på en riktigt festival-feeling

Festivaler...finns det något annat som ger en sådan enorm sommarkänsla som just det gör? För att inte tala om energin? Svar: Tveksamt. Som dom felsta förmodligen redan vet, så var det Stockholms tur att välkomna Summerburst under den precis paserade helgen och jag var på plats för att eventarbeta, både fredagen och lördagen! Vädret var däremot inte lika taggad som jag var, utan fredagen bjöd på ett antal skyfall(?) och plötsligt blev det snudd på en lerig Woodstock festival mitt från ingenstans? Under lördagen däremot dök solen fram och höll sig framme i stort sätt hela dagen och kvällen vilket var underbart - så mycket härligare stämning! Var någon mer där? Vilken var er favoritartist? Alesso blir det för min del - utan tvekan!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?