#110309

2016



 
Det känns som att det var igår det var tre år sedan, iförrgår det var fyra år sedan och så vidare, och vidare, sedan jag tillsammans med min syster (och mina två snälla kusiner som ställde upp som "föräldrar") åkte iväg till Oslo för att se Taylor under hennes Speak Now turné?! Vart har tiden tagit vägen? Jag var alltså bara 14 år gammal och idag, 5 år senare, är jag 19 år gammal, tre T. Swift konserter och ytterligare ett flertal resor världen över, rikare. I'm blessed. 
 
Jag har varit fullt upptagen med jobb och en väldans seg infektion i kroppen, så det var ett tag sedan jag kikade hit - men nu är infektionen borta och jag känner mig lite mer tillbaka på banan igen. Den här veckan har inte bestått av så mycket annat än jobb, likaså imorgon, möte på fredag, sedan direkt efter viadre till Sthlm, eventjobb under Melodifestivalen på lördag, sedan lite kvalitetstid (...aka brunch, shopping osv) på söndag med syster min. Med andra ord, en fullspäckad vecka är igång och energin är på topp! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?