glasses 16'

2016



 
Nu är det officiellt vår om jag får säga det själv, vilket betyder - fram med alla solglasögon...asap! Right?! Jag skiftar aldrig stil så mycket som jag gör när det kommer till solglasögon, det finns verkligen ingen gräns? Det här är iallafall mina nuvarande favvisar, båda två från jobbet (Ur&Penn) och fler lär defintivt inhandlas!
 
Senaste dagarna har bestått av jobb, valborgsfirande samt kvalitetstid med flera amigas! Imorgon är jag ledig och tippar på att dagen kommer att spenderas tillsammans med min kamera eftersom vädret ser ut att bli kanon den kommande veckan, det vill säga - snacka om vad mycket mer energi man kommer få? Längtar!
 



Åh så snygga!!! :)


jessy

http://jessygunnarsson.com

Vilka snygga!







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?