SÄLJ!

2016



 
Ok - senast jag läste en bok som inte hade med skoluppgifter att göra är tyvärr inte något som ens är lagt på minnet? Det är såklart något som borde ändras på, men tyvärr finner jag för tillfället inte nöjet i det - så länge det inte är något jag är väldigt intresserad av, så som denna bok ni ser på bilden: SÄLJ! 
 
Jag klickade faktiskt hem den redan i höstas, men har inte riktigt börjat läsa helt och hållet för ens nu och vad ska man säga? Det är helt galet vilken otroligt bra bok, redan under första sidorna blir man helt fastklistrad?! Jag har inte hunnit tillräckligt långt för att göra en någorlunda reccension av den, men det jag kan säga är att varesig man är intresserad av sälj eller inte, är det här en bok som stärker ens självförtroende något enormt. Inte bara självförtroendet, utan personligheten, tankarna, drömmarna...listan kan göras lång - och vem tackar nej till det? Faktum att den inte är skriven rakt upp och ner heller, utan innehåller kolumer, listor, bilder...gör det så mycket roligare att läsa och det största plusset i kanten, måste helt klart vara att den är så personligt skriven - bra jobbat Fredrik! 
 
Hittills, rekommenderar jag den här boken starkt - speciellt om du är intresserad av sälj, bär på stora drömmar eller bara vill bättre ditt självförtroende! 10/10!
 



Josephine

http://stiles.devote.se

Är lite sugen på att köpa den boken :)







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?