WEEK 21

2016



Lördagens "Cheers för en bra vecka!" stund
 
Då var ännu en vecka avklarad, ännu en vecka påbörjad - så att säga? Dessutom ännu en vecka då jag ska försöka hålla komma tillbaka till regelbundna blogginlägg...nu kör vi! Hur som, förra veckan var galet bra - schemat fullspäckat aka precis som det ska vara!
 
Veckans måndag fram tills onsdag bestod av U&P jobb, natten till torsdag spontanbokades det en efterlängtad resa(!), torsdags morgon blev det öronhåltagningsutbildning (jäklar vilket långt ord) med U&P i Borlänge och sedan på eftermiddagen, en tågresa ner till Sthlm och en kväll spenderad med mina bästa amigas. Fredagen var det eventjobb som gällde, där jag fotograferade framför en schlagerinspirerad fotovägg under Ica's årliga företagsfest på deras huvudkontor! Det var hur roligt som helst, då temat var just schlager(!) - mina fötter var verkligen inte still en sekund? Lördagen spenderade jag tillsammans med ma friend Josefin (som tog tåget ner lagom till jag slutade jobbet vid midnatt dagen innan) och vi körde på med lite shopping och mat inne i stan, innan tåget hemåt mot Dalarna gick. Söndagen bestod av ett arbetspass på KappAhl och efter det bestämde jag mig tydligen för att i stort sätt gå och lägga mig för dagen? Aja, vaknade upp piggare än någonsin idag dock vilket inte satt fel - ny vecka, nya möjligheter - nu kör vi igång vecka 23!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?