iPhone 5s

2013



 
Idag var jag äntligen iväg och hämtade min iPhone 5s inne på Teliabutiken i Falun, som hade levererats dit idag efter alla veckor av väntan. Jag hade tidigare en iPhone 4s, men den hade börjat krånglat otroligt mycket, så eftersom mitt abonemang går ut i januari tänkte jag att det var lika bra att skaffa en ny nu på en gång. Det går tydligen att byta telefon även fast tiden på sitt bundna abonemang inte har gått ut än, men det får vara max 90 dagar innan isåfall. 
 
Nu kan jag äntligen ladda ner fungerande appar, ha en mycket bra, väl fungerande kamera och en telefon som faktiskt är snabb. Det här med att den kan läsa av fingeravtryck när man ska komma in i den är riktigt häftigt tycker jag, det känns nästan som en sån här telefon långt in i framtiden? Haha! Jag valde även att skaffa en guldig, vilket jag inte ångrar - hur snygg?!
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Bästa telefonen!!! <3

Svar: Helt klart, så värt!! <3
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?