Winter Wonderland

2013



 
Okej, nej men från vart kom all den här snön? Nämnde jag att all den här snön ni ser kom på mindre än ett dygn? Ganska så galet om jag får säga det själv, att det gick så snabbt för den. Bussen var iallafall i tid imorse, vilket var väldigt förvånat. Vi fick dock åka efter en plogbil ett tag, men annars var det inga problem - heja att bo på landet!
 
Skolan idag var okej, inte så många jobbiga lektioner eller lång dag. Jag lyckades även slippa omprov (antagligen)i spanskan och kom undan med en komplettering bara för att jag var så nära, vilket jag är så otroligt glad över så jag finner inte ord. Jo, men ja - nästan så. Känner bara att jag inte pallar att göra mer prov än planerat. 
 
Vad mer? Jo, jag håller nog på att åka på en riktigt förkylning. Har ont i huvudet, nyser och halsen börjar göra lite ont. Men förshoppningsvis försvinner den lika fort som den kom. Imorgon blir det att åka till "Big Street BBQ" i Rättvik och äta lunch med familjen.. maten är verkligen G U D O M L I G där. Det finns inget godare och jag skojar inte. Ser fram emot det så mycket och har redan börjat att fasta nu så jag ska vara riktigt hungrig. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?