1 juli

2013



 
Idag började jag med att gå upp tidigt för att sedan åka till jobbet, sista veckan nu. Det gick helt okej idag tyckte jag och det blir lite roligare för varje gång, men det är ändå skönt att det är klart med jobbet snart eftersom det händer för mycket annat i mitt liv just nu som måste fokuseras på.
 
Efter jobbet åkte jag, min syster och mamma in till Mora för att göra en sak, men sedan också gå lite nere på gågatan och jag fick med mig hem ett par shorts och en BH från Cubus samt solglasögon och armband från Ur&Penn. Vi avslutade dagen där med en glass vid favoritglasskiosen!
 
På kvällen mådde jag verkligen inge bra alls, så skrev och frågade en väldigt fin kompis i Sthlm om råd och det slutade med att hon ringde upp mig och pratade (lyssnade, stöttade, gav råd, gjorde jämförelser, allmänt var där) i hela 40 minuter vilket jag verkligen behövde. Det samtalet fick mig verkligen att känna mig starkare, försöka tänka positivt och inte ge upp hoppet. Både hon och hennes syster är otroligt bra vänner och är så himla glad att jag har dom.

Runt midnatt tog jag och Frajden (Frida) en power-walk runt 2,2 kilometersspåret och låt mig gissa att vi hade minst tre djur som smög på oss i skogen. Men bor man i Orsa är det så, bara att inse fakta liksom. Men det var en trevlig stund trots alla tusentals mygg och knott!








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?