2 juli

2013



 
 
Idag började jag min dag med jobb även idag, men nu har jag faktiskt bara två dagar kvar på jobbet! Direkt när jag slutade så kom pappa och Ellinor och hämtade mig, så åkte vi vidare till farmor för att hälsa på henne - vilket verklien behövdes eftersom jag inte träffat henne på väldigt länge! Tänk vad glada gamla människor blir och vad mycket de uppskattar, även fast det bara är småsaker som att hälsa på dem?
 
Efter det åkte jag och klippte mig, mest topparna, för det har jag heller inte gjort på länge! Jag blev riktigt nöjd för en gångs skull (tror jag) och hoppas att det inte blir så slitet snabbt nu utan håller sig fint ett tag!
 
Nu ska jag ta fram kläder samt planera morgondagen lite eftersom jag ska till Gävle och se Ulrik + då också träffa massa fina människor såklart!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?