Sommarkrysset!

2013



 
Vart ska jag börja? Gårdagen innan, och efter Sommarkrysset var helt otroligt bra, det går knappt att förklara i ord hur bra dagen var om jag ska vara helt ärlig.

Påväg till Grönan springer jag, Sofia och Linnea på Clara Henry på tunnelbanan och hon blev verkligen superglad när man kom fram och frågade om en bild. Några minuter efter det när vi väl kom fram till Grönan och skulle gå in en snabbis för att gå på toa så såg vi Viktor Frisk och Paow och det blev visst en bild där med!

Vi hade planerat att köa inför Sommarkrysset, för att få så bra platser som möjligt eftersom Ulrik var där. Men gissa vad, jo - Ulrik hade en tävling där 25 stycken vann VIP-biljetter till sig själv + en kompis. Så ja - jag och massor av andra fina kompisar lyckades få VIP. Det var så himla underbart. Vi slapp köa nästan helt och hållet, gå in bakvägen samt komma in före alla andra och ställa oss längst fram innanför stängslet precis där artisterna går och sjunger. Jag hade det så otroligt roligt under själva programmet, har inte skrattat och varit så glad på väldigt länge. Ulrik var iallafall riktigt grym och gjorde så bra ifrån sig medan han framförde sin låt samt nya singel "Requiem" och under hela hans nummer kändes det verkligen som en spelning från 2011. Hans kontakt med fansens aka oss munthers, glädjen hos oss, gemenskapheten och ja - allt var perfekt.

Efter programmet kom Tonja aka Capsy dit en sväng och vi gick runt där ett tag vilket var så roligt eftersom jag inte träffat henne sedan i April under Justin-veckan! Det är just det som är nackdelen att ha vänner i andra städer, man ser dem oftast ganska sällan! Hela dagen var iallafall riktigt lyckad och jag är så tacksam för alla underbara vänner jag har lyckats få!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?