Borlänge

2013



 
Gick upp tidigt imorse för att sedan sätta mig i bilen med mamma, syster, Frida och Agnes mot Borlänge. De små barnen skulle till Aqua Nova och bada, så jag höll mamma sällskap under dagen. Vi började med att åka till Ikea och äta lunch där det blev julbord - första gången för i år! Det kostade bara 99kr/per person (för medlemmar, 199kr annars) vilket var otroligt billigt och maten var ritktigt bra om man jämför med priset. Vi gick även en liten sväng bland avdelningarna och fick med oss lite saker. Efter det gick vi in en snabbis på Kupolen, mest för att jag skulle försöka hitta en julklapp till Brooke (en av mina kompisar i Californien) för att göra det här hemma runt byn är lite svårt. Okej, det var inte så lätt inne på Kupolen heller eftersom vi har i stort sätt ingenting som de inte har där borta eller vad man ska säga? Fick iallafall med mig en sak inne på ikea som börjar på o och slutar på hyvel (skriver inte ut hela ordet ifall hon översätter denna text) och ja - kan ni tänka er hur roligt det kommer bli när hon ska använda den?! Hon kommer inte förstå någonting! Haha!! Hittade även en sak inne på Gina Tricot som åker ner i paketet det med! Utöver det, så fick jag med mig en väska och ett par hörlurar från New Yorker till mig själv, två spontanköp på 5 minuter kan man säga! Jag har iallafall haft en riktigt trevlig dag tillsammans med mamma, flera dagar som dem behövs.
 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?