Frost everywhere

2013



 
Jag vaknade inte för ens runt klockan 14.00 idag, även fast jag ställde klockan vid 09.00 och 10.00 - så ja, jag har alltså snozat i 4-5 timmar? Hur som helst, vaknade av att mamma och pappa ropade nedifrån "VI HAR HITTAT DEN PERFEKTA JULGRANEN" och dem verkar vara de mest exalterade i familjen. Haha! Trodde verkligen vi äntligen hade fått snö ute, men det var visst bara all den här frosten som lurades. Hur som helst, bara det är lite vitt ute så är jag nöjd.
 
Nu ska jag sätta mig ner och beställa lite julklappar på nätet till folk, hur roligt som helst ska det bli. Jag trodde verkligen jag var ute i god tid, men nej - tydligen inte. Det står att leveransen sker mellan den 6-24 december på de flesta produkter, vilket är lite tajt kanske. Det blir ännu svårare det här med att ett paket ska till Los Angeles, med andra ord - på andra sidan jordklotet. Men det löser sig får vi hoppas, de lär ju iallafall komma fram före Mars, den månaden som folk fick sina julklappar från mig år 2011/2012..
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?