Hunger Games: Catching Fire

2013



 
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit sett "Hunger Games: Catching Fire" på bio tillsammans med Emma, Josse och Björn + en hel den fler från vår klass som också var där! Filmen var riktigt bra och jag tycker verkligen att de har lyckats med den - otroligt bra gjort. Slutet var däremot lite konstigt, det avslutades mitt i under allt som pågick eller hur man ska säga. Men det är bara att stå ut och vänta tills nästa film helt enkelt, som kommer om något år - 2015/16 om jag minns rätt?
 
Imorgon är det psykologiprov inom socialpsykologin som gäller, vilket jag tror kommer gå ganska så bra. Jag har börjat bli riktigt intresserad av psykologi, det är alltid så intressant och man lär sig så egentligen självklara saker men nu med en helt annan förklaring som man inte haft innan. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?