New in - foundationpuder från Sephora!

2013



 
Min kusin var som sagt i New York för någon vecka sedan och hann i sista sekund plocka upp min absoluta favorit foundation/foundationpuder från Sephora's egna märke. "This oil-free compact foundation instantly mattifies with results that last for up to eight hours, revealing a natural, flawless complexion with zero shine all day long." är en del ur beskrivningen på hemsidan och på min hy funkar det precis på det viset. Priset ligger på $22 i Amerika och jag är inte helt säker om det säljs här i Sverige eftersom jag alltid fått hit det från Amerika, men det tillhör ju deras egna märker så det borde finnas även här med antar jag. Hur som helst - rekommenderar den här produkten strort!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?