OOTD

2013



Kappa, H&M // Klänning, H&M // Skor, Dr. Martens
 
Köpte som sagt en kappa tidigare i veckan från H&M, som jag gjorde premiär när det kommer till användning idag. Fick även hem klänningen under från H&M den med, en långärmad skön modell som jag verkligen är riktigt nöjd med. Kappan ligger på 599kr och klänningen på 249kr om jag minns rätt, både två ganska nya i sortimentet!
 
Idag var jag iallafall ledig, eftersom jag var på öppet hus i lördags. Helt fel dag att vara ledig på tycker jag dock eftersom jag normalt slutar innan lunch på måndagar, men ja - bättre än inget. Hade tänkt ha den här dagen till att plugga, men så blev det inte riktigt så får helt enkelt börja med det nu på kvällen istället. Som jag har nämnt tidigare så pluggar jag alltid bäst sent på kvällen eller på natten och varför på det viset, det vet jag inte men vad ska man göra åt saken?
 



:)

Skulle du inte lägga ut bilder på dina naglar? vill gärna se dom!

Svar: Jo självklart! Bilder kommer upp alldeles strax!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?