Opium Fur

2013



 
Hade världens hål idag, så satt inne på Solestruck ett bra tag och bara förälskade mig i massor av olika skor. Hittade de här, ett par "Opium Fur" från Jeffrey Campell och det blev kärlek vid första ögonkastet skulle man kunna säga. Hur snygga är dem inte?! Priset ligger på $254.95 vilket är ungefär 1750kr vilket såklart är dyrt (och ännu dyrare om man beställer själv på sidan eftersom tull tillkommer) men värt om något. Jag ska sitta spikad framför skärmen den 29e när klockan slår... vad det nu blir för tid här, så jag är redo inför Black Friday kaoset på sidan. Vem vet - det kanske blir väldens bästa deal på dem här just då?!
 
Jag beställde ett par Lita, Jeffrey Campbell från Solestuck förra året och jag måste säga att deras kundservice är riktigt bra samt ganska så snabb leverans med. En till bra sak är att frakten är gratis hit om man handlar över $150 men självklart förekommer den här jävla tullen, vilket för mig brukar ligga på 1/3 av summan på det jag handlar. Hur som helst, en bra sida med massor av bra skor!








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?