Pink computer

2013



 
Nu är jag äntligen tillbaka, men fullt fungerade dator och även rosa numera. Jag försökte uppdatera den för någon dag sedan, men krashade - så kunde inte komma in på den överhuvudtaget. Som tur var (THANK GOD!) så lyckades IT-teknikern på skolan fixa den och jag har nu fått tillbaka den uppdaterad och tillsammans med alla filer vilket jag var så orolig för.
 
Hur som helst, fick hem det här fina, rosa skalet till den för någon dag sedan. Jag tappade den i golvet/skåpkanten för några veckor sedan, så fick världens hack på sidan av den - så bestämde mig för att försöka skydda den lite extra. Skalet hittar ni HÄR (tillsammans med flera andra) och jag köpte det rosa för 199kr! Nu ska jag ta tag i en hel del skoluppgifter och bloggandet igen: Välkommen tillbaka kära dator.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?