Sour Patch Kids

2013



 
Jag kom inte upp för ens runt 12.00 tiden idag, även fast jag hade cirka fem alarm runt 09.00 - men det hjälpte visst inte. Precis när jag skulle gå upp hörde jag att det ringde på dörren och min kusin samt moster kom då hit en sväng. Vi åt nybakta lussebullar, bara pratade och hade det allmänt trevligt. Min kusin kom hem från NY för någon vecka sedan, så hon hade med sig lite (skoja, big back it is) med Sour Patch Kids till mig och min syster! Jag tycker normalt inte om särskilt många sorter/märken när det kommer till amerikanskt godis, men det här är ett av mina favoritgodis från där - mums! Glassen och chipsen där emot, det har dem verkligen lyckats med. Lite synd att det varken går att skicka eller ta med glass i resväskan faktiskt, men hur som helst - har iallafall mina favorite kids här nu.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?