Wednesday

2013



 
Har precis kommit hem efter att ha varit i skolan och sedan ner till centrum i Mora en sväng efteråt med mamma och syster. Tänkte kolla runt i lite affärer eftersom jag behövde köpa en ny väska, och som tur är hittade jag både en väska och en superfin jacka/kappa - båda inne på H&M! Inlägg om dem kommer upp till helgen tillsammans med lite andra kläder från deras webbshop som jag beställde förra veckan och som hämtades ut från posten tidigare idag! Jag tycker att de har fått in så himla mycket fint nu till vintern, så in och kolla på direkten om ni inte gjort det tidigare!
 
Köpte även med mig sushi hem från "My Sushi" och tycker att jag borde vara en stammis där om man räknar ut medelvärdet på besök jag gör där i månaden.. Haha!! Jag kan inte vara den enda som är beroende av sushi? Eller är jag? Nu sitter jag iallafall framför datorn och ska sätta på någon film tror jag, innan det blir dags att plugga på lite spanska glosor.. som jag precis kom på att jag hade nu medan jag skriver det här eftersom jag fortsatte först att skriva meningen "..sätta på någon film tror jag, bara ta det lugnt..." men så blev det visst inte. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?