Happy Halloween

2013



 
Gjorde den här sminkingen ganska så snabbt och stressigt, så med tanke på det blev jag riktigt nöjd! Hälften skelett, hälften människa - en snygg och enkel sminkning enligt mig! Jag hoppas på att få fira Halloween i Amerika om inte allt för många år framöver, just för att det är en sådan så stor grej där och alla går verkligen "all in" för det, både människorna och samhället, vilket gör det hela så mycket mer spännande! Människorna där borta kör dock bara på den här "slutty" stilen (byebye skelett) fick jag höra av min ena kompis där borta, samtidigt som hon smsade en bild på sig själv i en gnome- (vad det nu heter på svenska) dräkt.. Haha, går det annat än att älska den människan!? Hur som helst, glad Halloween allihopa!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?