Höstlov

2013



 
 
Nu är det äntligen höstlov på riktigt och det känns så himla skönt. Jag kommer inte ihåg senast jag spenderade ett lov hemma, utan att åka till Stockholm - men kände att jag behövde vara hemma nu på grund av en del saker. Jag har inte satt upp några stora planer inför det här lovet, men att fixa till mitt rum och vara med kompisar hade jag iallafall tänkt. Det får helt enkelt räcka den här gången.
 
Ikväll tror jag det blir att ta cykeln ner till Frida och vara där ett tag, om det nu bara gick att få tag i den ungen på något vis - men ni som känner henne vet att det inte är det lättaste. Nu på dagen ska jag försöka få ordning på mitt rum som jag påbörjade med igår och jag kan säga att det är ännu svårare eftersom det ser bara värre ut för varje minut som går just för att jag prioriterar att städa/fixa helt fel saker i förstahand.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?