Mora

2013



 
Gick upp i skaplig tid idag för att hinna med 11.45 bussen (ja, det går så få att vi kan tiderna för den) in till Mora med Frida för att först luncha på My Sushi och sedan gå runt och titta lite allmänt. Jag fick med mig två snygga halsband från Ur&Penn som jag är väldigt nöjd med eftersom jag tänkt köpa dem ett bra tag och nu fanns dem på rea - perfekt. Eftersom vi missade första bussen hem, gick vi till Wayne's och tog en varsin frappe, som vanligt. Så fort vi kommer in får vi alltid höra: "Två frappes med extra kolasås?" vilket tyder på att vi är där ganska så ofta kanske? Nu sitter vi iallafall hemma hos mig och ska snart, tillsammans med min syster också, ta cyklarna ner till Frida och vara där över natten och vad vi hittar på för något senare får vi se helt enkelt!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?