Perfekta naglar

2013



 
Förut när det väl var dags för att måla nagalarna så satt jag oftast i timmar och jobbade med dem, men nu för tiden har jag oftast inte tid med det - så då får jag hålla mig till snabba varianter istället. Något som jag tycker är väldigt fint och passar året om är väldigt ljusrosa (krämfärgade) naglar, så ljusa så det knappt ser ut som att man bär nagellack men får naglarna att se både vårdade och fräscha ut.
 
Jag använder mig iallafall ut av "Mavala" med färgen "91 Reno" när jag gör dem. Baslack och överlack använder jag också från "Mavala" vilket enligt mig är ett väldigt bra märke på nagellack här. För att vara ett sådant bra märke, så är de väldigt billiga - du får dem för endast 50 kr styck. När jag har målat klart använder jag mig ut av "dry drops" som är ett medel du droppar på naglarna efter du målat klart, så torkar dem helt på ungefär 1 minut - skulle aldrig klara mig utan det. Märket på mina dry drops är "Essence" som är ett väldigt billigt märke, men funkar helt utmärkt trots det.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?