Tea

2013



 
Köpte ett nytt te idag vid namn "Vanilla Caramel" och jag måste bara säga att det kan vara en av de godaste sorter jag någonsin druckit! Jag tror att det är en ganska ny sort för har inte sett det förut? Nu sitter jag iallafall framför tvn med mamma samtidigt som vi letar efter någonting att kolla på, för det är oftast inte lätt att hitta även fast vi äger guld-paketet för Viasats kaneler. Hur kommer det sig ens? Det står ganska still när det kommer till läxor, prov och uppsattser just nu i skolan (iallafall så tror jag det?) vilket är riktigt skönt, så man kan ägna sig åt lite andra saker mitt i allt också. Det slog mig ganska precis att det bara är 1 1/2 kvar i skolan, sen är det lov - vart har tiden tagit vägen?!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?