Välkommen julmusten!

2013



 
 
Följde med mamma och pappa in på Ica Maxi idag efter skolan (slapp åka buss hem då också - yes) och såg att de höll på att möblera om, packa upp varor ur kartonger.. vet ni vad det var för något? Jo, nu börjar de redan få in och ställa ut julsaker inne i affären, adventskalendrar, ljusstakar och så vidare! Jag tänkte för bara några minuter sedan "Det är ju inte så konstigt eftersom det är slutet av oktober nu" men det slog mig sekunden efter att det bara är början av den här månaden. Hoppsan. Eftersom jag verkligen älskar julen, så har jag inget emot att de börjar såhär tidigt - men vad tycker ni? Är det förr tidigt eller inte? Passade såklart på att köpa med mig en flaska julmust hem, det var alldeles för svårt för att inte göra det helt enkelt och längtar så tills att dricka den.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?