Wednesday 16/10

2013



 
Precis som majoriteten av alla andra dagar i skolan, fick jag och Maddis för oss att maten inte riktigt var ätbar idag - så vi åkte ner till centrum och åt på "Prima" istället vilket var riktigt gott. Är det bara jag, eller är sånt här pizza-bröd riktigt, riktigt gott? Enligt mig så klassar det nästan ut kebabrullen i längder. Haha. Vi fick helt nybakat bröd också vilket vrekligen inte satt fel. Vi passade också på att gå i lite affärer innan maten och jag fick med mig lite smink hem. Nu är det bara två skoldagar kvar, sedan är det helg - äntligen. Har även hört att det ska börja komma snö under helgen vilket inte förvånar mig så mycket, eftersom vi tydligen hade ganska så mycket snö här om en vecka för precis 1 år sedan? Aja, ett steg närmare julen vilket gillas stort!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?