Choklad, syster och lejon!

2013



 
Råkade ta en alldeles för lång power-nap (som jag nämnde tidigare) så jag är inte ett dugg trött nu, vilket ledde till att jag och min syster gjorde lite varm choklad, satte på julmusik från "Under The Mistletoe" (ja, jag kan inte hålla mig längre) och bara pratade om allt och inget! Tänk vad mysigt om det faktiskt hade snöat lite utomhus nu också? Jag vill verkligen att julen ska komma nu på en gång, för hela den är så himla mysig - eller hur?! 
 
Nu ska jag snart gå och försöka sova eftersom det är skola imorgon igen som gäller, lång dag imorgon med för den delen - så lite sömn vore allt bra! Förra veckan glömde jag totalt bort att det är sovmorgon på tisdagar för min del, vilket jag nu ska försöka komma ihåg - önska mig lycka till!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?