In-N-Out

2013



 
 
Ett av de bästa snabbmatsställen jag någonsin ätit är på "In N Out" i LA som är som vilket hamburgarställe som helst, fast enligt mig mycket godare och billigare med för den delen. Tror att min meny endast blev 35 svenska kronor och det är ju ingenting?! Det som är lite roligt är att deras meny ovanför kassan knappt några menyer alls, utan det finns orginalmålen och sedan är det alla dess "hemliga"mål, som då alltså inte står på menyn. Jag smsade min ena kompis precis innan det var min tur och hann få ett sms som löd "Take animal fries!" så jag körde på det, sa till han i kassan vad jag skulle ha samt slängde in kommentaren "Or... what.. is it?" och han svarade tillbaka "Aren't you supposed to know that?" Haha! Hur som helst så var det iallafall riktigt gott, det kanske inte ser så jättegott ut på bilden - men det var det verkligen! Besöker du Amerika så är det här ett ställe du definitivt måste äta på! Någon som ätit där förut? Vad tyckte ni?
 



Matilda

http://matildaisbergg.blogg.se

OMG, finns inget jag saknar mer med San Diego än In-N-Out! Och animal fries är def the way to go! Yummmmieee!! :D

Svar: Ja men eller hur, visst är stället underbart!? Ååhhhh :D
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?