LA memories

2013



(Bild från februari, 2012)
 
En av alla saker man verkligen inte får missa när man är i LA, är att besöka Disney's Soda Fountain där man kan köpa allt från mat, glass och framför allt saker från Disney. Stället ligger på Hollywood Blvd, alltså - mitt i Hollywood på andra sidan gatan av The Walk Of Fame skulle man kunna säga. Hela lokalen är designat kring Disney, både utsidan och insidan, vilket är riktigt coolt.

Jag var dit med min vän Brittany och som ni ser (både på hennes kappa och våra glassar) var vi dit just för glassens skull, då vi "designade" våra egna glassar! Kom inte på något bra namn för min, men den innehöll iallafall kakdeg- och chokladglass, M&Ms, smält chokladfudgesås, smälta marshmallows (det som rinner ut på sidan) och grädde. Mums! Juste, sen får vi inte glömma det klassiska körsbäret på toppen - som jag fortfarande inte förstår om det anses konstigt om man äter det, om man bara ska låta det vara som prydnad eller om man faktiskt brukar äta upp det med?
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?