Skolfoto!

2013



 
 
Idag var det bara att upp och hoppa vid 05.00 för att sedan försöka fixa till sig litegrann (även fast det var så tidigt på morgonen) eftersom det var skolfoto som stod högst upp på listan idag. Hade iallafall min nya skjorta från H&M som jag tycker är riktigt snygg och jag fick hem den för endast 149 kr från avdelningen Divided, som är min abosoluta favorit där! Tänkte försöka lyckas någolunda med årets foto, både gruppbild och enskilt, men tror att jag misslyckades det här året igen. Hur svårt ska det vara?! Nu har jag ett år kvar och då - då ska jag lyckas, punkt slut. Haha!
 
Slutade iallafall redan vid 11.30, vilket var riktigt skönt just eftersom det är måndag. Skolans internet funkade inte idag, så fick verkligen ingenting gjort min mina lektioner, vilket kändes lite segt eftersom då hade jag lika gärna kunna varit hemma istället. Nu har jag precis vaknat efter min power-nap (ska inte ta upp längden på den dock) så nu får vi se om det blir att plugga eller kolla på någon film!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?