Stan!

2013




Började dagen med att faktiskt lyckas vakna i tid (applåder till mig) på en helg, för att sedan åka in till stan och möta upp mina vänner Khnaw, Khande & Gishe. Det är så fruktansvärt varmt idag, som riktig sommarvärme faktiskt, så jag känner att valet av höstkläder inte blev riktigt rätt. Vart kommer värmen ifrån? Vi spenderade iallafall några timmar på stan, både i butiker samt på Mc Donalds, och ja - hade det allmänt trevligt med massor av (det absoluta bästa och behövande) skratt!
Nu sitter jag iallafall på spårvagnen vidare mot Grönan till min syster, kusin och hans tjej som redan är där, för att sedan spendera kvällen där! Slår vad om att det är sjukt mycket folk där idag, eftersom det är sista helgen innan stängning - men hade inte tänkt att åka så mycket så det spelar inte direkt någon så stor roll!  








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?